3 października 2012

Linki do stron przydatnych inwestorom

Poniżej znajduje się lista portali, serwisów i for giełdowych wraz z linkami, z których warto korzystać inwestując na giełdzie. Zapewne większość tych stron jest Wam znana. Możliwe jednak, że dzięki ich zgrupowaniu w jednym miejscu, uda się naprowadzić kogoś na jakiś mniej znany portal. Listę będę starał się aktualizować, gdy znajdę coś interesującego. Jestem otwarty na propozycje. Zaznaczam, że nie chcę zebrać wszystkich możliwych linków związanych z giełdą, ale jedynie tych najbardziej przydatnych.

Stooq
Interia - pełne arkusze zleceń wszystkich spółek
portal Stockwatch.pl
forum Stockwatch
Gazeta Giełdy Parkiet
forum Parkiet
portal Bankier.pl
forum Bankier
Portal Money.pl
Puls Biznesu
Kalendarium Danych Makroekonomicznych
TVN CNBC - telewizja na żywo
GPWInfostrefa - komunikaty KNF, GPW, ESPI, EBI
Newconnect - komunikaty New Connect
Lista blogów giełdowych
Narodowy Bank Polski
Giełda Papierów Wartościowych
Harmonogram sesji giełdowych
Komisja Nadzoru Finansowego
Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych

Na końcu dwa interesujące linki do serwisów anglojęzycznych:

VOLATILITY S&P 500 - wykres indeksu rynkowego strachu
Fantazzini - agregator wskaźników gospodarczych i finansowych


4 komentarze:

  1. Jeżeli macie jakieś ciekawe linki, dajcie znać.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam linkę holowniczą, długość jakies 3 metry
    :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe. Spodziewałem się takiego komentarza pisząc mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. www.macronext.pl
    http://www.czasnazysk.pl/
    http://www.rynek.bizzone.pl/?node=1

    OdpowiedzUsuń